Χαμηλή κινητικότητα στην αγορά scrap

dialysh ploion

Εμπόδιο στην ανάκαμψη της αγοράς εμπορευματικών μεταφορών μακροπρόθεσμα

Με την άνοδο των ναύλων στα πλοία ξηρού φορτίου και τα δεξαμενόπλοια τελευταία πολλοί πλοιοκτήτες επέλεξαν να κρατήσουν τα γηρασμένα πλοία τους και να μην τα στείλουν στα διαλυτήρια φέτος, όμως προκειμένου να ανακάμψει μακροπρόθεσμα η αγορά των μεταφορών πρέπει να αυξηθεί σημαντικά ο αριθμός των διαλύσεων πλοίων, σύμφωνα με ειδικους.

«Τα διαλυτήρια σε Μπανγκλαντές και Ινδία φαίνεται να ξυπνούν από τον λήθαργο και να ψάχνουν ξανά να αγοράσουν πλοία, ενώ το Πακιστάν ακόμη κοιμάται», σημειώνει σε έκθεσή της η Clarkson Platou Hellas.

H Allied Shipbroking επιβεβαιώνει επίσης τη τάση. Μέχρι στιγμής το Μπανγκλαντές συγκεντρώνει τους περισσότερους τόνους. Έπεται η Ινδία παρότι προσφέρει επίσης αυξημένες τιμές, αν και αναμένεται να κερδίσει κάποιους απο το πελατολόγιο της γειτονικής χώρας. Στις γιαρδες scrap του Πακισταν δεν παρατηρείται αλλαγή, καθώς δεν προσφέρουν ικανοποιητικές τιμές συγκριτικά.

Η GMS βλέπει επίσης ενθαρρυντικά σημάδια τελευταία ιδιως στο Μπαγκλαντες. Το Πακιστάν τηρεί ακόμη στάση αναμονής μετά τη διακοπή εισαγωγών ιρανικού scrap, ενώ η Ινδία προσέλκυσε μόνο 8 πλοία τον φετινό Σεπτέμβριο συμπεριλαμβανομένων μικρών ρυμουλκών και πλοίων ανεφοδιασμού, που ειναι ναδίρ δεκαετίας, επισημαίνεται.

maritimes.gr

Pin It