Τα social media στη Β' Πειραιά

markopoulos geranoi

Για πρώτη φορά η μάχη στη Β' Πειραιά γίνεται με βίντεο και μέσα από τα social media.

Κι αυτό μετά από ένα μπαράζ θεματικών βίντεο με προβλήματα αλλά και προτάσεις λύσεων που ο δημοσιογράφος και υποψήφιος με τη ΝΔ Δημήτρης Μαρκόπουλος ξεκίνησε εδώ και δύο εβδομάδες.
Το πρώτο του βίντεο αφορούσε την ανάπτυξη και την καινοτομία, παράλληλα με τρόπους αντιμετώπισης της ανεργίας. Ακολούθησε ένα βίντεο για την ασφάλεια και την αστυνόμευση κι ένα ακόμα για τον πολιτισμό και την παιδεία. Κατάληξη υπήρξε με ειδικό βίντεο για το νησί της Σαλαμίνας.

Στη συνέχεια, ακολούθησε και η υποψήφια πλοιοκτήτρια Αλεξάνδρα Γκανά, με τον Δημήτρη Μαρκόπουλο να συνεχίζει με ένα βίντεο υψηλής αισθητικής στα πρότυπα των μεγάλων πολιτικών κομμάτων στο οποίο μάλιστα μέσα παίζουν και οι δύο μικρές του κόρες.

Μια τέτοια εξέλιξη προκαλεί το ενδιαφέρον. Κι αυτό διότι ποτέ υποψήφιοι δεν χρησιμοποίησαν τέτοιου είδους διαφημίσεις στον προεκλογικό αγώνα σε μια περιφέρεια η οποία λειτουργούσε παραδοσιακά.

Pin It