Η ελληνική ναυτιλία επενδύει στη χαμηλή αγορά

1 fortigo ploio demeno

«Προβλήματα ιδιαίτερα πρέπει να περιμένουμε στις αγορές Off Shore (άντλησης πετρελαίων) ενώ στα πλοία μεταφοράς υγραερίων δεν υπάρχει ανησυχία» υπογραμμίζει ο οικονομικός σύμβουλος επί ναυτιλιακών θεμάτων, Γ. Ξηραδάκης

Η ελληνική ναυτιλία, ενώ προσπαθεί να «τραβερσάρει» τον δύσκολο κάβο της οικονομικής - ναυτιλιακής κρίσης, φαίνεται να μην χάνει τα δυνατά χαρακτηριστικά της.

Συνεχίζει να διατηρεί σε ένα μεγάλο βαθμό τον στόλο της, να απολαμβάνει την στήριξη των μεγάλων τραπεζών, όσων παραμένουν στον χώρο και να επενδύει στη χαμηλή αγορά. Υπάρχει βέβαια και η σκοτεινή πλευρά του φεγγαριού.

«Οι εταιρείες με χαμηλή ρευστότητα παρουσιάζουν σημαντικά και σε πολλές περιπτώσεις άλυτα προβλήματα. Επειδή ακριβώς η ελληνική ναυτιλία έχει τεράστιο άνοιγμα στις αγορές ξηρού φορτίου που υποφέρουν αυτή την στιγμή, παρά την όποια άνοδο του δείκτη μέσα στον Αύγουστο πάνω από τις 700 μονάδες, θα πρέπει να αναμένουμε και κάποιες πτωχεύσεις. Αντιθέτως στις αγορές των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων δεν υπάρχει έντονη ανησυχία ενώ στις αγορές των δεξαμενοπλοίων τα πράγματα πηγαίνουν πολύ καλά μέχρι τώρα. Προβλήματα ιδιαίτερα πρέπει να περιμένουμε στις αγορές Off Shore (άντλησης πετρελαίων) ενώ στα πλοία μεταφοράς υγραερίων δεν υπάρχει ανησυχία» υπογραμμίζει ο οικονομικός σύμβουλος επί ναυτιλιακών θεμάτων, Γ. Ξηραδάκης:

«Η ελληνική ναυτιλία είναι στο πιο γνώριμο περιβάλλον της: μάχεται για να ανταπεξέλθει στις μεγάλες δυσκολίες της κρίσης. Έχοντας επουλώσει σε μεγάλο βαθμό τις πληγές από την κατολίσθηση που προκάλεσε η χρηματοπιστωτική κρίση το 2008 πλέει πλέον στα δύσκολα νερά της ναυτιλιακής κρίσης με πολύ λίγη βοήθεια σε σχέση με το παρελθόν.

protothema.gr

Pin It