Προβλήτα κρουαζιέρας: Αλήθειες και μύθοι…

limani peiraia 7 krouazieroploia

Είναι αλήθεια ότι ένα τμήμα της Πειραϊκής κοινωνίας, ιδιαίτερα της Α΄ Δημοτικής Κοινότητας, ανησυχεί γι΄ αυτό που ψευδεπίγραφα αναφέρεται ως «λιμάνι στην Πειραϊκή». Βέβαια, δεν πρόκειται για λιμάνι, αλλά μόνο για μια προβλήτα κρουαζιέρας. Και μάλιστα μόνο για δύο θέσεις κρουαζιερόπλοιων, όπως συμφώνησε και η Cosco.

Οι «Ενεργοί Πολίτες», παράταξη που κατέβηκε στις δημοτικές εκλογές μόνο στο Α΄ Διαμέρισμα, με ακριβώς αυτό ως πρόταγμα και πήρε ένα σημαντικό ποσοστό, αναδεικνυόμενη τρίτη δύναμη, συνεχίζει με κάθε ευκαιρία να προκαλεί «ντόρο» γύρω από αυτό το θέμα. Λογικό ως ένα σημείο, αφού γύρω από την προβλήτα της κρουαζιέρας εξαντλείται ο λόγος ύπαρξης της παράταξης. Κάπως έτσι, επιμένει να διεκδικεί λόγο στο Δημοτικό Συμβούλιο, ενώ δεν έχει εκπρόσωπο, παρά μόνο στο Α΄ Διαμέρισμα. Και επιμένει να κινδυνολογεί, κάνοντας λόγο για 4 θέσεις κρουαζιέρας.
Το κυριότερο όμως είναι ότι αποσιωπά το γεγονός ότι συμμετέχει στην Ειδική Επιτροπή του Δήμου Πειραιά, η οποία εξετάζει διάφορες πτυχές του επενδυτικού προγράμματος του ΟΛΠ. Την δημιουργία της Επιτροπής αυτής πρότεινε ο Ν.Μπελαβίλας, πρόταση που έγινε αποδεκτή από όλες τις παρατάξεις και με Πρόεδρο τον Αντιδήμαρχο Δημήτρη Καρύδη, έχει καταφέρει σε ένα κλίμα ομόφωνων αποφάσεων (!) να αντιμετωπίζει διάφορα θέματα που προκύπτουν. Μάλιστα η Επιτροπή αυτή υιοθέτησε θέσεις των «Ενεργών Πολιτών».

Επί της ουσίας, είναι σημαντικό ότι ο Πειραιάς, όπως εκφράζεται μέσα από την συγκεκριμένη Επιτροπή, καταφέρνει να ξεπερνάει παραταξιακές αντιθέσεις και να συγκλίνει σε ρεαλιστικές θέσεις. Και οι επενδύσεις του ΟΛΠ χρειάζονται και οι μελέτες περιβαλλοντικών επιπτώσεων απαιτούνται και η διασφάλιση ότι η ανάπτυξη του λιμανιού θα ωφελήσει την τοπική κοινωνία και οικονομία είναι απαραίτητη. Και είναι επίσης σημαντικό το συναινετικό αυτό κλίμα.

eep logo