Σχεδόν 40.000 κλήσεις πολιτών στο 1110 της Περιφέρειας Αττικής

thlefono

Για ενημέρωση σχετικά με τον κορωνοϊό, ψυχολογική υποστήριξη και καταγγελίες για αισχροκέρδεια

Πολύ θετική εξακολουθεί να είναι η ανταπόκριση των πολιτών στην πρωτοβουλία που έχει αναλάβει η Περιφέρεια Αττικής και ο ΙΣΑ να θέσουν σε λειτουργία το τετραψήφιο Τηλεφωνικό Κέντρο 1110.
Από την πρώτη στιγμή που ενεργοποιήθηκε μέχρι σήμερα οι πολίτες που έχουν απευθυνθεί σε αυτό έφτασαν τις 37.710.

Οι πολίτες απευθυνόμενοι στο 1110 έχουν τη δυνατότητα, χωρίς καμία χρέωση, να καταγγέλλουν φαινόμενα αισχροκέρδειας, να ζητούν βοήθεια και ενημέρωση για τον κορωνοϊό και να αναφέρουν περιπτώσεις μοναχικών πολιτών που θέλουν υποστήριξη.
Σύμφωνα με τα πρόσφατα στατιστικά, το 40,2 % των κλήσεων αφορούσε ιατρικά θέματα αναφορικά με τον Κορωνοϊό, το 6,5 % οδηγίες για ψυχολογική υποστήριξη, το 49,2 % θέματα κοινωνικής παρέμβασης, το 3,7 % των πολιτών κατήγγειλε φαινόμενα αισχροκέρδειας και τέλος το 0,4 % ανήκει στην νέα κατηγορία “Υποστήριξη φροντιστών ατόμων με άνοια και Alzheimer”.

Να σημειωθεί ότι το 57% των κλήσεων έγιναν από γυναίκες και το 43% από άνδρες.
Τέλος, οι επικοινωνίες έγιναν στο μεγαλύτερο ποσοστό από τον Νομό Αττικής 88% και αμέσως μετά ακολουθεί η Θεσσαλονίκη με 3%.

Σε δηλώσεις του ο Περιφερειάρχης Γ. Πατούλης επισημαίνει:
«Αξιοποιούμε τα στοιχεία του τηλεφωνικού κέντρου και ενισχύουμε το δίχτυ προστασίας και υποστήριξης των πολιτών. Το 1110 αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο στην προσπάθεια που καταβάλλουμε, τόσο στη χαρτογράφηση των αναγκών που υπάρχουν ανά περιοχή, όσο και στον εντοπισμό των φαινομένων αισχροκέρδειας. Παράλληλα, δίνουμε τη δυνατότητα στους πολίτες να επικοινωνήσουν με ιατρούς, να ενημερωθούν, να λύσουν απορίες σχετικά με την πανδημία αλλά και να πάρουν οδηγίες και κατευθύνσεις για ζητήματα που αφορούν στην προφύλαξη από τον κορωνοϊό. Στόχος μας είναι κανένας πολίτης να μην είναι μόνος του. Σε αυτή την εθνική μάχη δεν περισσεύει κανείς. Όλοι μαζί θα τη δώσουμε και θα την κερδίσουμε».