CruiseInn: Βιωματικές εμπειρίες και καινοτομία στον Τουρισμό και την Οινογαστρονομία

1 cruiseInn douleia en plo

Ο διαγωνισμός νεανικής καινοτομίας ανέδειξε τις 3 νικήτριες ομάδες στο κρουαζιερόπλοιο Celestyal Nefeli

Στον Πειραιά, από όπου ξεκίνησε την Δευτέρα 17 Οκτώβριου, επέστρεψε την Παρασκευή 21 Οκτωβρίου, το Celestyal Nefeli, όπου διοργανώθηκε ο τρίτος κατά σειρά διαγωνισμός νεανικής καινοτομίας και επιχειρηματικότητας CruiseInn, έχοντας αναδείξει τις τρεις νικήτριες επιχειρηματικές ιδέες από αυτές που σχηματίστηκαν εν πλω με θέμα τον Τουρισμό και την Οινογαστρονομία.

Ο θεσμός του CruiseInn συνδιοργανώνεται από
το ThinkBiz, τον πρώτο φοιτητικό οργανισμό επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα, και
τη Celestyal Cruises, τη μοναδική εταιρεία κρουαζιέρας με αφετηρία τα ελληνικά λιμάνια, η οποία έχει αναγνωρίσει την οινογαστρονομία ως έναν από τους τρεις κύριους «πυλώνες» της επιχειρηματικής της δράσης.

Οι νικητές ανακοινώθηκαν σε μία ιδιαίτερη τελετή που έλαβε χώρα στη Σαντορίνη, στο εντυπωσιακό οινοποιείο της Ένωσης Συνεταιρισμών Θηραϊκών Προϊόντων - SantoWines, με θέα την πανέμορφη Καλντέρα και το ηλιοβασίλεμα της Σαντορίνης. Στην τελετή βράβευσης παραβρέθηκε και ο Γενικός Διευθυντής της SantoWines, κύριος Ματθαίος Δημόπουλος, ο οποίος καλωσορίζοντας τους 30 συμμετέχοντες του CruiseInn τόνισε ότι η καινοτομία και η επιχειρηματικότητα είναι οι μόνες διέξοδοι για την περαιτέρω ανάπτυξη των παραδοσιακών οινικών προϊόντων του νησιού.

Δείτε το βίντεο από το CruiseInn October 2016

  

 

Αναλυτικά, οι τρεις νικήτριες ομάδες του CruiseInn October 2016 ήταν οι:

1. Experience Box (Αναστασία Καλυβιώτη, Παναγιώτης Κομπής, Νικηφόρος Μποτής, Απόστολος Λιανός, Στέφανος Χριστοφόρου): Ένα premium κουτί εμπειριών από προϊόντα και υπηρεσίες μίας περιοχής που επισκέπτεται ένας τουρίστας, το οποίο παραδίδεται το πρωί κάθε ημέρας διαμονής του σε κάποιο συνεργαζόμενο ξενοδοχείο, ώστε να κάνει τις διακοπές του αξέχαστες.

2. WineWise (Βίκυ Αντωνοπούλου, Άρης Αρμαόγλου, Στέλιος Σιδέρας, Χρήστος Στεργιόπουλος, Στέργιος Στεργίου): Ένα διαδικτυακό παιχνίδι οινογνωσίας για τα οινοποιεία της Σαντορίνης, που θα εμπλουτίσει την εμπειρία των επισκεπτών τους και θα προβάλλει τα οινοποιεία και τα προϊόντα τους στον υπόλοιπο κόσμο μέσω των social media.

3. «Θέλω τον καφέ μου» (Ελισσάβετ Αβερκιάδη, Αλέξανδρος Ίβος, Χρήστος Παναγιωτακόπουλος): Ένα chatbot το οποίο με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης θα αυτοματοποιήσει την καθημερινή διαδικασία παραγγελίας καφέ για το χρήστη. Το bot θα ρωτά το χρήστη εάν θέλει τον καφέ του τις ώρες που ξέρει ότι συνηθίζει να πίνει καφέ και ο χρήστης θα επιβεβαιώνει απλώς την επιθυμία του στέλνοντας απευθείας παραγγελία στα συνεργαζόμενα καφέ.

Η πρώτη νικήτρια ομάδα θα λάβει ως έπαθλο 3.500 ευρώ, χορηγία της Celestyal Cruises, συνδιοργανώτριας του CruiseInn. Ανακοινώνοντας τον νικητή, ο κύριος Αλέξιος Οικονόμου, Διευθυντής Ξενοδοχειακών Λειτουργιών και Εξυπηρέτησης Πελατών της Celestyal Cruises υπογράμμισε ότι η εταιρεία υποστηρίζει με όλες τις δυνάμεις της εξ αρχής τον διαγωνισμό, καθώς ευθυγραμμίζεται με τους στρατηγικούς πυλώνες ανάπτυξης της εταιρείας, όπως είναι ο Τουρισμός, ο Πολιτισμός και η Οινογαστρονομία.

Όλες οι νικήτριες ομάδες θα λάβουν, επίσης, υπηρεσίες υποστήριξης από τους συνεργάτες του προγράμματος Orange Grove, AceIn, The Cube Athens και Impact Hub Athens, καθώς και ένα χρόνο δωρεάν χρήσης της ενοποιημένης πλατφόρμας επιχειρησιακής διαχείρισης Comidor. Επιπλέον, η πρώτη ομάδα θα λάβει δωρεάν επικοινωνία για ένα χρόνο από το Vodafone CU.

1 cruiseInn oloi

Οι ομάδες δούλεψαν τις ιδέες τους για τέσσερις ημέρες, έλαβαν εκπαίδευση σε ειδικά θεματικά workshop πάνω στο πλοίο και στο τέλος παρουσίασαν τις ιδέες τους σε επιτροπή διεκδικώντας τα έπαθλα. Πριν την αναχώρηση ήδη, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ένα εξειδικευμένο εκπαιδευτικό bootcamp που φιλοξενήθηκε στα γραφεία της tripsta στην Αθήνα, με τη χορηγία και του e-food.gr. Σημαντική πλευρά και αυτού του CruiseInn ήταν η δυνατότητα που έδωσε στις συμμετέχουσες ομάδες να έλθουν σε επαφή με πολλαπλούς τουριστικούς προορισμούς, επαγγελματίες της βιομηχανίας, αλλά και τουρίστες, μέσα από έναν μόνο επιχειρηματικό διαγωνισμό, κάτι που με άλλο μέσο δεν είναι δυνατόν, αλλά και η ενίσχυση των τοπικών επιχειρηματικών κοινοτήτων και η σύνδεσή τους με το κεντρικό startup οικοσύστημα της χώρας.

Στο CruiseInn σχηματίστηκαν, επίσης, οι παρακάτω ομάδες, οι οποίες αν και δεν απέσπασαν κάποια τιμητική θέση, κατάφεραν να κερδίσουν το χειροκρότημα όλων των εμπλεκομένων για την εργασία τους στις 4 ημέρες του διαγωνισμού:

- Be Greek (Νίκος Καύκας, Άννα-Μαρία Ντόβα, Σωτήρης Πίττος, Δημήτρης Σπυριδάκης, Φωτεινή Τάτση, Χρύσα Τερίζη): Προσωποποιημένα tours που θα δίνουν στον επισκέπτη αυθεντικές εμπειρίες της ελληνικής κουλτούρας σε περιοχές ανέγγιχτες από τον μαζικό τουρισμό.

- eTOURIST (Δημήτρης Γερομιχαλός, Γιώργος Ηλίδης, Αθηνά-Νεφέλη Πίτση, Αντώνης Ρούσσος, Βασίλης Φιλιππίδης): Διαδικτυακό marketplace που ενώνει τοπικές επιχειρήσεις, παραγωγούς και υπηρεσίες με τους επισκέπτες ενός τόπου, οι οποίοι έχουν τη δυνατότητα να αγοράσουν προϊόντα και να τα παραλάβουν είτε στο ξενοδοχείο είτε στον τόπο διαμονής τους.

- Tastyfai (Βασίλης Ηλίας, Μιχάλης Λογοθέτης, Νίκος Σπανός, Γιώργος Στεργιάννης, Σταύρος Τσουρλιδάκης): Πλατφόρμα η οποία έχει σκοπό να βοηθά τους πελάτες ενός εστιατορίου ή winebar/winery να επιλέξουν το κρασί τους μέσω των smartphones τους και QR ή NFC codes που θα εμφανίζουν προτάσεις με βάση τις προτιμήσεις και τις επιλογές των πελατών.